CRACIUNUL 

Craciunul acesta l am petrecut alaturi de familia mea acasa, inainte de craciun am ajutat o pe mama mea la mancare si curatenie , si bineinteles la impodobirea bradului, si decorarea casei .   ne am adunat toata familia la bunica mea acasa, si am luat cina de Craciun, impreuna toti.  Eu impreuna cu verisorii mei, ne am dat cu sania pe deal, iar mai apoi am construit un om de zapada, seara, ne am dus la colindat impreuna la rude si prietenii din apropiere.  Cand am mers inapoi in casa, sub brad era plin de cadouri pentru fiecare, bucurosi toti am ascultat colinde si ne am desfacut cadourile, a doua zi, de dimineata, eu impreuna cu mama mea am profitat de timpul liber si am facut fursecuri si clatite. Nu a fost foarte multa zapada , dar a fost un Craciun frumos .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ziua României