MINGEA DE FOTBAL

Mingea de fotbal este instrumentul meu preferat , imi place sa ma joc fotbal cu ea .  In  secolul XIX fotbalul devenise un sport profesionist si raspandit in lume, iar in anul 1855 a fost inventata mingea cunoscuta in prezent. Cine este inventatorul? Britanicul Charles Goodyear este raspunzator pentru aceasta evolutie importanta in lumea fotbalului.

Mingea mea de fotbal este Adidas Tiro Lge j350

Pentru a mentine mingea curata si intr o stare buna, eu o curat cu carpa de fiecare data dupa ce o folosesc, si verific presiunea si o umflu cand este cazul

Mingea are un pret de 102 lei

Alternativele mingii mele de fotbal este minge de fotbal cu suprafata texturata ,tipul acesta de minge au suprafata acoperita cu texturi sau modele. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ziua României